måndag 12 december 2011

im alive

Kände bara att jag måste ha lite rehab efter den lilla trippen to Stockholm and back. Man måste nog uppleva minst en kryssning i sitt liv, de hör liksom till de "10 saker man måste göra innan man dör." Men gör jag om detta så tänker jag definitivt välja sällskap på ett annat sätt. Åker man ~350km i bil och x antal km med båt skall det vara med målet att ha roligt, dramat kan man spara tills man kommer hem. Mer än så säger jag inte. Roligt var det ju nog, eftersom mitt egna motto är att alltid försöka göra det bästa av situationen. Vilket jag gjorde genom att hinka i mig en helt obscen mängd alkohol och försöka stänga öronen och ögonen för den delen också. Helgen efter kryssningen har alltså gått åt att återställa sig.

(sådär glad var jag efter alldeles för många frozen margaritas...)

Lördagen gick i träningens tecken och spenderades på gymmet med mamma. Så bra, mamma är bäst. Sedan fick jag äntligen träffa kanske världens härligaste, lugnaste och mest harmoniska människa som alltid får mig på bra humör, Ida. Kände mig direkt nästan återställd efter att ha varit med henne i ca. 1 minut. Att hon sedan hade med sig ett helt gäng med härliga Solfbor gjorde inte saken värre. Kvällen fortskred på O'malleys och Rocktails, och enda som konsumerades var vatten. Väldigt bra. Och så igår (söndag) sov jag ca. halva dagen. otroligt välbehövligt. Sedan kom Linn hit och istället för att äta frukost och lunch åt vi chips, choklad, ahlgrens bilar, kex och drack cola (helt vanlig hederlig och inte cola light, linn totalvägrade -_-) Länge sedan jag frossat på detta sätt, pööööörfekt. Följt av ganska obligatoriskt abc besök för att kolla om alla överlevt helgen, det hade de ej eftersom de flesta av stolarna var tomma, too bad, r.i.p. :'[ Sedan avslutade söndagen med söndagsmys. Precis som en söndag skall vara dvs. (blev lite mycket av ordet söndag här på slutet men anyway..)

Så slutsatsen blir nog att lugna helger äro väldigt mycket guldvärda ^^

3 kommentarer:

  1. Damn va har du på de!? HOT!
    Lugn å harmonisk..? Täför du tala om vilken
    fitti bitch ja kan va häjla kveeldi :D
    Anyway, I love you sweetheart! <3

    SvaraRadera
  2. haha tänkte faktiskt på dig då jag köpte den "denhe sku ida digg".. ödet!! de e en kort liten kofta ;) ouuh yees du har ju dina två sidor, the good and the bad! ..and those who see the bad will suffer a painful death typ.. <3u too

    SvaraRadera