söndag 13 februari 2011

Omg!

Jag har just varit med om mitt livs tyngsta gympass. Asså vilken grym brud som drog Combaten ikväll alltså, hon utmanade verkligen alla, helt fantastisk! Det smakar blod i käften ännu! Seriöst, jag är helt död, har aldrig svettats sådär mycket i mitt liv men aldrig varit på ett grymmare pass heller (och jag har hunnit vara på en del.) Det var helt extremt bra eftersom man pressade sig själv till det yttersta och märkte att man faktiskt orkade och det är en sådan glädje så ni anar inte! Som min vän Malin klokt sa en dag "det finns skillnad på att träna och att TRÄNA" Man kan gå till gymmet, lyfta lite vikter, göra lite situps och knappt känna sig andfådd, eller gå på någon timme och hoppa omkring lite. Men man kan också gå och lyfta allt vad man orkar, hoppa allt vad kan, gå in i det så helhjärtat att man ger allt man har. Det är riktigt träning det, en sådan som ger resultat, en sådan som får en att vilja gå dit igen och igen för att bli ännu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar