lördag 26 februari 2011

____ <-- infoga valfri svordom

Ikväll har jag och min allra vildaste vän Hanna Eriksson faktiskt varit lugna och nyktra, vi har ätit upp en avsevärd mängd chips och choklad medan vi med spänning har följt Vampire Diaries på dumburken. Kan erkänna att jag både svor, skrek och grät vid flera tillfällen, så spännande var det! Nu skall jag kollapsa i min säng, är helt totalt utmattad efter dagens och hela veckans hårda träning, en dag kvar nu och sen har jag vila dvs paus i två dagar, och då ska jag definitivt inte röra en endaste muskel!

Sådär förövrigt har jag än en gång konstaterat att vissa människor faktiskt verkar ha stora svårigheter med att använda sina hjärnkontor. För sådant som borde vara jävligt självklart verkar inte komma naturligt.. Och då undrar man ju, var for det fel riktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar