tisdag 15 februari 2011

:)

Åh, grymt gympass idag! Helt för mig själv i salen, först 30 min på löpbandet med en medelhastighet på 9km/h vilket är väldigt bra för att vara mig och sedan timme grymt intensiv styrke träning av övre kroppen. Nu har jag igen ont på ställen jag hade glömt fanns men det känns fantastiskt. Lyckad träning = lyckad dag! Sen har jag också hunnit skriva Hälsokunskaps prov som gick galant kändes det som. Är ju ganska passionerad angående just det ämnet så håller tummarna för höga vitsord! ;) Och för att förgylla allting ytterligare har jag hunnit fira pappsen ikväll som fyllde år, blev en av mina favoriträtter; Pasta Carbonara och tårta. Alltså vilken euforisk känsla mat kan ge. ÅÅÅÅÅH, idag är jag glad.

P.s. Mina fingrar har svällt ner! Halleluja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar