söndag 6 februari 2011

fascinerande

Hade tänkt färdas över isen igår till ett ställe långt långt borta, nämligen jannes saloon men så blev inte fallet. För mitt i vägen fanns ett stort svart hål. Mina partners in crime linn och bobbin påstod att hålet var oöverkomligt och att det skulle bli vår död om vi försökte ta oss över det. Så vi vände om. Sedan söp alla sig fulla i vanlig ordning, jag iakttog för det är min nya policy. Och sedan hamnade vi som vanligt på ollis. Alltså näää-ää jag orkar inte ens berätta mera, det låter så jävla tråkigt till och med i mina öron. Så vi skippar det, o mjo jag är fortfarande dödligt sjuk och måste gå ut från dagens yoga pass för att jag började må så otroligt skit när vi skulle stå upp och ner. Såja, r.i.p. sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar