måndag 14 februari 2011

jätte sexit

En grej som känns otroligt trevlig och smickrande just nu är att jag den senaste månaden hela tiden drabbas av allergiska reaktioner. Antingen får jag snygga utslag eller så sväller mina ögon upp till två bollar så att jag ser ut som en Teleskopsslöstjärt (ni vet en sån där gulliga svarta akvarie fisken med två bollar till ögon?)

eller så får jag fruktansvärt ont i magen och dör liten grann. Men allra senaste nytt är att mina fingrar idag har svält upp till enorma storlekar så jag inte får av någon av mina ringar. Ser ut ungefär som prinskorvar och kliar jävligt mycket. För att toppa blev jag 4 rör blod fattigare idag men hoppeligen kan dom ju kanske berätta för mig vad fa-aaan det är jag är allergisk mot!!!! :)

Känns extra trevligt att vara så här snygg på alla hjärtans dag.. Fast vad skulle det egentligen göra? Har ju ingen hunk jag behöver uppvakta i sexiga underkläder ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar