måndag 13 juli 2009

sick of this..

igår blev jag jag sjuk, bara sådär mitt i allt.
idag har jag varit till hälsocentralen och fått ett sjukintyg
imorgon skall jag dit igen för att kolla vad jag lider av.

jag tycker så otroligt mycket synd om mig själv.
jag blir alltid sjuk. jag va fan sjuk hela våren, sprang bara från en läkare till en annan och och fick den ena antibiotika kuren efter den andra.. övre luftvägs inflammation, öroninflammation, förkylning, astma.. de så jävla orättvist att vissa aldrig är sjuka och andra hela tiden. de kunde inte komma mer opassligt, jag började jobba för bara en vecka sedan och för en gångs skull trivs med de jag gör. och nu kan jag int gå dit utan måste sitta ensam här hemma och va sjuk. känner mig så jävla ynklig, liten och hjälplös.. sku bara vilja gråta. varför? varför jag? :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar