måndag 6 juli 2009

makes me wonder..

varför jag oftast nufötiden skriver om vad jag gjort idag/heljen/vad jag köpt.. min blogg skulle ju egentligen handla om vad jag tycker, tänker och känner.. ett ställe dit man kan ösa ur sig massa överflödiga känslor och tankar. istället så tänker jag bara "hur intressant är de nu att läs vilka konstiga funderingar man har.." spec. då man int skriver ut vem och vad de handlar om.. men de slog mig just, vem fan bryr sig vilken tröjja man köpt idag och vad man åt till lunch? är int de mycket mer väsentligt att skriva om hur olika saker berör en, vad man drömmer om och vad som gör en glad/ledsen. se är ju så mycket mer mänskligt än allt dedär materiella som vårt samhälle är så fixerat vid. så nu ska jag försöka utvidga mina syner lite och skriva lite mindre om kläder och heljens senaste fylla.. elr nää, för fyllehändelserna innehåller mest humor. istället borde jag nog skriva oftare.. och int bara på helgerna. jepp, så gör vi. jag skall bli en flitigare bloggare.

btw, så var de min första dag på vasa färg idag. och de gick bra! mina medarbetare va trevliga och alla svenskspråkiga, kan ju int bli bättre! :) dessutom såg jag nånting som jag bara måste skaffa, en piercing i nacken! ha aldrig sitt en live förr, men idag så upptäckte jag att en av mina kollegor har en sådan. så snyggt, killen had ju värsta skönaste stilen också. nåväl.. alla kanske int sku bli lika passionerat förälskade i den åsynen men jag blev. så detta ska bli mitt nästa projekt, OM jag vågar.


bilden stal jag från google..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar