onsdag 1 juli 2009

om ruisrock pink och främmande katter..

Imorgon bär de då alltså av till ruisrock.. meningsskiljaktigheterna ha varit många men tillssist blev de bestämt att vi far imorgon. när vi återvänder är dock ännu oklart.. lördag elr söndag. hoppas lite på de första.. sku int orka tälta 3 nätter! bruk känn mig som en hemlös spurgu ren efter en natt.. dessutom e feelisen int så jätte skön att vakna upp i krapula i ett trångt varmt tält ..
nåmen iaf, vilket de nu än blir så ska vi ha kul. de har jag besämt. man blir ju iaf int tvingad till nån jävla tråkig svindyr krog. de dåliga är ju då att biljetterna till lördagen är slut, just den dagen jag vila in då the sounds spelar!!!! men nehe. alla vill dit då di just ha släppt sin nya skiva. men nåja, jag har ju iaf sett dem 2 gånger förr så jag överlever vell.
såå.. hoppas vi överlever häljen, för de lär festas hårt har jag hört ;)

från en sak till en annan..
Pink är helt otrolit cool! hennes röst, låttexterna, hennes hårda attityd. och allt med lite sarkasm. så grym. sitter just nu och diggar låten This is how it goes down..

Gonna run, gonna scream,
Gonna crawl round on your knees,
When you realize that no one's
gonna measure up to me,
Doesn't matter cause I'm over it now,
This is how it goes down,
This is how it goes down.

jävlit skööön!

och.. idag då bobbin körd hem mig bevittnade vi som satt i bilen något komiskt.
vi parkerar utanför mitt hus och ser en främmande orange katt hoppa ut ur mitt köksfönster .. (som alltid är öppet så mina katter kan gå ut och inn när di vill) så vafan gjord den där? och varför jaga int mina katter ut förbrytaren? skuuumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar