torsdag 16 juli 2009

as time passes..

you see things more clearly.

Inatt sov två flugor i min säng medans jag sov på soffan. int lika roligt som de låter. väcktes av dide två surrande små monstren. öppnade snällt fönstret och hoppades att de skulle sticka. men nej. försökte döda dem, meningslöst. tog täcke och dyna, stängde dörren till sovrummet och gick och sov på soffan. kändes smått orättvist att två små flugor ska få ha hela min dubbelsäng för sig själv, men vad kan man. hoppades att jag skulle va frisk då jag vakna, men nej igen. halsont, stegring, snuva, huvudvärk. häääärlit, genomled dagen. 4 tiden kom linn äntligen hit! första levande människan jag ser på 4 dagar (förutom mamma) blev överlycklig! vi laga sallad och potatis med lax och satt oss på verandan och åt i solskenet. sen somna linn... sen kom bobbin och mäff.. vi kolla ett gosssip girl avsnitt utan ljud, sen ringde mäffs telefon, någon undra var han var.. mäff: nå jag o bobbin e i Kolmården.. höhöhö. mäff: nämen hos kattsandra e vi. jag dog av skratt en stund. kanske de int e så vanligt att en 18årig tjej bor ensam me sina 5 katter.. kanske, kanske int.

konstatera att umgänge gjorde mig ennu sjukare..
nu har jag feber igen. great, de ju rockperry imorgon.

min 5 kopp te väntar tillsammans med en urbra bok,
19 minuter av Jodi Picoult.
btw, besällde jag denna förra veckan och nu har den kommit.
hoppas jag e så pass i skick imorgon att jag kan hämta den.
The long hard road out of hell om Marilyn Mansons liv av Neil Strauss. kommer bli spännande med tanke på att sångaren är grym och speciell, så de blir intressant att få veta hur har blev som han blev.

idag kom dessutom den råsa jackan jag hade beställt från H&M.

ursnygg och passa perfekt. lite glad blev man ju trots allt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar