onsdag 8 juli 2009

Now playing:

Eagles - Hotel California

min dator har nästan ingen akku, måst ladda den.
därför bloggar jag senare ikväll..
nu ska jag sova en stund och sen far ut och springa lite.

~

giss om jag orka far och spring efter att ha somnat och vaknat pånytt.. neeeeeeee, blev ju bara ännu tröttare! förstår int hur människor bär sig åt då de tar en "powernapp" och bli pigga.
brukar oftast int funka för mig.. elr så är de så att jag sover/vilar för länge.. ? får möjligtvis ta min springtur imorgon istället.. kan ju itn påstå at jag int sku få motion på jobbet ;) har sprungit upp och ner från lagret hela dagen idag och burit tapeter. fast man int sku tro de så väger en låda me såna jävlit mycket! jag trortrivs faktiskt man får ju va både social och jobba fysiskt och endå är de int sådär supertugnt att man sku va helt död efteråt. (fast nog är jag ganska slut no.. men har väl int kommit in i rytmen riktit ännu.)
på fredag slipper de galnaste av mina pojkpolare hem från militären förallti, Ohi on! av nån anledning måst de firas på Ollis. fan vad bra, sku aldrig stå ut med en till helg på Fontana, de liksom finito me den krogen för min del. :D
så ja, vi syns där människor?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar