söndag 28 juni 2009

word..

one good thing about life? you.

kvällen på fontana var exakt som jag hade befarat. den sööög.
alltså never ever att jag far dit nåmer.. (nåja.. så kommer de endå int o bli, men iaf int på en bra stund!!)
håll på o få nå breakdown då man måsta köa för en jävla drink i 30 min!!
så tog man 3 på samma gång iställe och spilld ut hälften..
men förfesten var rolig! härligast va no att träffa matti igen efter att int ha sitt an på flera veckor.
finns ingen annan människa på jorden som kan få mig så otrolit glad bara av att dyka upp.
jag är så otrolit lycklitlottad som har dig!

tack tack och tusen gånger till tack
för att du finns och allti är så jävla underbar!

du är nog mer människa än nån annan jag känner..
(hur förklarar man..? mänsklig/jordnära/godhjärtat/ärlig, allt de på samma gång!)

jovars, jag är sentimental. men ibland slår de mig bara hur viktigt de är att man tar vara på sina nära och kära. för när dom inte är där märker vi hur mycket vi behöver dom! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar