onsdag 10 juni 2009

nära döden upplevelse.. new tattoo ;)

Lets start med dagen i korthet..
jag vaknade och märkte att jag som vanlit har försovit mig.. klockan var närmare 1, syret i rummet var slut och väckarklockan på något mystiskt sätt avstängd. de blev att dusha och mejka sig i all hast och pysa iväg till besiktningsstationen för att få ett nytt register utdrag (heter de så?!)
därefter en snabb vända i stan me hanna där jag hitta en as het läder kjol.. vid närmare eftertanke borde jag nog köpa den. sedan Waynes dit linn också joinade oss. kaffe&scones, och fyfan vad jag var nervös. hadd no på känn att den här jäveln kommer göra ont, och de gjorde den också.
for nämligen därefter till nico och tatuerade mig. blev en jävlit snygg ros på foten. de tog helt otroligt djävulskt sjukt, har nog aldrig i mitt liv lidit sådär mycket av fysisk smärta, but i dont regret it!
ni ska få en bild på den imorgon, så fort jag får bort bandaget och hittar min kamera.
sedan blev de också att fylla i min andra baby som jag har på armen, den ville också jävlas och blödde som fan. vid den tidpunkten var jag nästan livlös, svimfärdig och vrålhungrig, men jag klarade de! som belöning blev det kotipizza och Wolwerine på film. härlit. tack för att du höll min hand idag kära vän, bobbin. jag vet att den var svettig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar