tisdag 23 juni 2009

its easier to change your haircolour than your mind.

Nämen halo!

håret blev alltså mörkt idag. (liite för mörkt.. men de lär ju blekas) men fan va sköne att va "on the dark side" igen!
laga även ny hårförlängning och köpt ett par trosor :)))
sen träffa jag mamsen och vi gick o käka till Rosso. jag åt som vanlit get ost pasta, supergott!
när jag kom hem insåg jag att gräset måste klippas.. så jag klippte de! igen djungel längre tyvärr..

kvällen ska jag helt och hållet ägna åt X-files!
-> för er som vet vad de handlar om;
Mulder har just "återuppstått" efter att ha luggi begravd i 3 månader och Scully ska snart föda sitt barn.. och senaste avsnittet handlade om att "ondskan" kommer och tar människor när de är som svagast.. och de stämmer ju lite helt utan att överdriva, att när nåting dåligt ha hänt i ens liv så sugs man lätt ner i en ond cirkel och kanske gör saker som man int sku gör om man int sku va så tyngd av sorg och problem.. hmm.. :)

and I still can't shake the thought of you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar