fredag 12 juni 2009

sunshine :)

Fan vad de är varmt! kom just in efter att ha legat på verandan i två timmar och solat. så jävla skönt. bara hav i närheten saknas. sådär annars väcktes jag av jehovas vittnen idag som knack på dörren. jag fick en brochyr där de stood "hur kan du överleva slutet för den här världen".
fan vad dramatiskt. men de va endå tur man blev väkt, klockan var redan 1! men så går de då man har omvänd dyngsrytm. :)
igår spenderades dagen me linn.. vi kolla Bride wars och drack kaffe på Waynes sedan laga vi en urgod egen påhittad sallad. efter de stack jag ti gymmet.. blev ett skönt o svettit gympass och jag såg fram emot att kunna sätta mig på vespan (jaaa, vissa 18åringar kör ennu vespa) o kör hem.
men nej, så blev de int. min baby strejkade :( så efter 10 min så enda som hände var att de kom förfärliga ljud och alla förbipaserande stirrade så gav jag upp och bestämde mig att gå hem.
sådär annars sku de ju bara ha vari en trevli 5km lång promenad, ett bra sätt att få motion.
men just idag så regande de och jag hade tunna tygskor.. ni kan ju föreställa er vilken härli känsla de e.. kom hem halv 11 nångång helt utamattad. planen var att gå och sova direkt men istället laddade jag telefonen full me Mötley crue låtar och la mig i sängen för att läsa Stelle och Sebastian. Klockan hann bli 3 före jag somande.. och om min trevliga uppväcking har ni redan hört ;)

ja, just det. jag lovade en bild på min nya tatuering. den får ni ikväll. (om int jag glömmer..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar