tisdag 16 juni 2009

om promenader och otur med telefoner.

Mitt nya liv består av att va ut och gå. jävlit skumt me tanke på att jag brukar va världens lataste person som helst tillbringar mitt liv i sängen. hur konstigt de nu än är så gick jag 6 km igår och 4 idag och va ännu till på gymmet! nu är jag trött och stålt över mig själv.
konstaterade även att när man motionerar får man så mycket lättare ordning på ens tankar. spec då man e ut och går/springer. kvällen är nästan bästa tiden. tystnad, man hör bara sina egna steg eller någon bil långt borta. jävlit skön känsla. med varje steg man tar känns allting lättare, vardagen tar liksom ett steg tillbaka. avkopplande.

på tal om nånting annat lyckades jag ta död på min 13259473 telefon idag.



denna var dock bara 5 dagar gammal.
den mötte sin död i Roines (bilskola) toalett.
de komiska är att veckan före hände exakt samma sak åt en exakt likadan telefon fast på Fontanas wc. Som tur va hade jag en försäkring så jag fick en ny likadan men den blev ju int precis långvarig. så nu undrar vad dom kommer säga imorgon då jag kommer till Gigantti och meddelar att jag har dränkt telefon nr.2 under en veckas tid. jag har alltid sån tur ;)

och på tal om ennu en sak, min vän linn har tagit hem 2 knäppa kattungar.

nu kaffe och sedan snarklådan :)

p.s. nu har jag bytt teckensnitt på min blogg, tycker denna är mer lättläst och inte lika tråkig. hoppas ni gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar