torsdag 25 juni 2009

hot

Jovars. afrikas alla +grader har kommit till finland!
efterlängtat men lite ovant.


Idag tog jag årets andra dopp i havet (de första va i karperöfjärden förra veckan.. fast de ju int nå hav de så de va int rikti samma feelis) hanna joinade mig pipande ut i de överraskande inte så kalla vattnet. jag simmade faktiskt.. hanna plaska fram tre hela simtag och flydde iland.. men skönt va de.
va även på stan me mamsen och inhandlade lite grejs..
här får ni en bild :)


Skorna va ett riktit fynd..
Vagabond och på rea, så de blev typ 13 euro billigare ;)

Klänningen är från h&m och jag är fullständigt förälskad! så snygg o perfekt ti lördagens krogrunda!
Mascaran är min absoluta favorit, Dior och kommer från Kicks.

Så har jag även damsugat, hela lägenheten! och soffan (i den hitta jag 5kg skäp xantal ölkorkar och tonnvis med katthår.. på allt hede skite ha man då suttit, fyfan. men nu är de borta! :D)
Idag blir de tyvärr ingen kvällspromenad.. :( måst upp tidit imorgon för att hälsa på hos arbetskraftbyrån.. fast de ju en bra orsak att ändra sin aningen omvända dyngsrytm.
och btw, nästa helg är de äntligen ruisrock! fan vad jag har längtat! int så mycket ti själva festivalen som ti den härliga campingen :)) iår ska jag no fan int gå o sov först!! de lovar jag!

G O N A T T .
de faktiskt lite ensamt ibland.. att ha en hel dubbelsäng för sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar