torsdag 19 april 2012

Torsdag

Plötsligt är det torsdag och halva veckan har redan gått, bara sådär viiips! Härligt. För ju längre tid de ju går ju längre borde man ju komma bort från denna förbannade vinter :) Sådär annars så har jag jobb idag kl.16-22 och före det tänkte jag klämma in ett träningspass, alltså bär det riktigt snart av till gymmet. Har laddat upp med en härlig måltid bestående av gris inrefile toppat med koskenlaskija ost, och fettfri jordgubbskvarg till efterrätt! ;) Lagade också potatisgratäng men den får C ha helt för sig själv eftersom jag försöker undvika sånt så gott det går. Eller egentligen är jag en sucker för hederlig husmanskost, som potatismos och köttbullar, soppa, potatis och kött etc... Och jag älskar ju givetvis potatis. Men man kan ju inte riktigt käka det till varje måltid eftersom så nyttig är den ju inte. Så jag tycker det bäst att variera lite, husmanskost någon dag i veckan och sedan lite mer kolhydrats snålt resten av tiden :) Lagom är bäst, alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar