onsdag 18 april 2012

enough is enough, im off to the gym!!!



Godag! Snön bara väller ner och det känns helt overkligt att för exakt ett år sedan låg jag på verandan i bikini och solade. Nu ser det snarare ut som Februari och tanken på ett snöigt första Maj får mig att vilja börja tjuta. Har aldrig i mitt liv vad jag minns funnits snö på 1maj. Min älsklings Linn fyller ju år då och så länge jag kan minnas har vi sprungit runt på stan i klänning med varsin champagne i handen. Och just det fenomenet känns helt overkligt just nu :( Nåja, orka hänga läpp. Tänkte faktiskt skita i att jag fortfarande snyter mig var 10onde minut och dra till gymmet. Det är snart två veckor sedan jag tränade på gymmet. 2, jävla veckor. Blir helt desperat av bara tanken. Så nu får det vara nog. Jag har tagit det lugnt, käkat 1482052 vitaminer, druckit finrexin och ätit burana stup i kvarten och om inte det nu vill hjälpa så finns det bara ett härligt hederligt träningspass som kan hjälpa. Blir jag inte frisk blir jag iaf glad. Så nu kör vi! :)

Btw, så fungerar äntligen webcamen på min dator. Tack vare C, tack tack! Den har haft protest hur länge som helst och vägrat ta bilder.. men nu så tänkte jag vi kunde vara vänner igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar