måndag 16 april 2012

helgen

Segaste förkylningen ever verkar aldrig vilja ge sig. Men trots detta bar det av på poolparty i Lördags. Kämpade tappert ca. 3,5h ... Sedan orkade jag inte må kasst och försöka upprätthålla något sorts festhumör som tyvärr inte fanns (lite less blir man ju då man varken kan simma eller bada bastu pga att man är sjuk :/) Så jag tog taxi hem och somnade på soffan. Värt? Yeees! :) Klockan 22:30 vaknade jag, hoppade i bilen och for efter C, I och B som också skippade krogen, och kollade in den kvarstående förödelsen givetvis. Som inte var så farlig eftersom det var flitigt städat, duktigt! Poolpartyt annars då? Hmmm, tror faktiskt att fast jag skulle haft 100% partyhumör skulle det ändå inte ha slagit de tidigare poolfesterna. Tyvärr. Man har ju turen att ha ett jävligt härligt gäng kompisar och jag tycker de räcker bra med dem. Att bjuda dit en massa okänt folk var nog ingen hit. Det blev bara rörigt. Att det sedan var somliga damer som tydligen aldrig sett en pool förut som tjööt i hundra decibel vid åsynen av lite vatten, och var femte minut efter det ger en bara huvudvärk. Och om det nu för somliga var en fröjd för ögat var det för andra snarare ett irritationsmoment. Men grymt bra initiativ och pizzorna var namnam :) Söndagen var bara allmänt slö och mysig, och innehöll choklad, grillmat från jobbet och besök av världens bästa Ida. Skönt. Nu tänkte jag försöka köra lite lugn core här hemma på vardagsrums mattan innan jag pyser iväg till jobbet. Har preppat med finrexin, burana och en lång powernapp. Borde fungera, håller tummarna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar