onsdag 18 april 2012

The mind is the limit

Auuuushh vilket skönt pass det blev! Först 30min Core där Aino levererade som alltid! Lätt bästa instruktören! Sedan styrketräning. Blev biceps, triceps, axlar, bröst och två tunga magövningar med vikter. Detta toppades sedan med ett solarie besök! Det ultimata träningspasset kan man säga! Nämen det var ett kärt återseende och efteråt var jag som en kär liten tonårstjej på rosa moln, så glad! Älskar att träna! :) Imorgon blir det rump och benträning, punkt slut. För jag skall fan hålla mig frisk nu, det är ett som är säkert.


Tränade i denna rosa grej idag. Så inte jag egentligen tänkte jag på Stadium i Sverige, och köpte den. Kände mig först som en riktigt tvättäkta fjortis i den idag, men bestämde mig sedan för att den är snygg, pluss att man ser grymt brun ut i den! Me likey! ;) Btw, så var de ju givet att jag skulle börja missbruka webcamen nu när den fungerar. Nu lär ni väl få minst en egobild per inlägg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar