onsdag 18 januari 2012

Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will

Sade Mahatma Gandhi. Och det stämmer. Man kan, bara man vill. Kämpar man så orkar man. Idag har jag kämpat och upprepat att jag kommer klara det här. Från lektion, till plugg på bibban, till tent.. Konstant stress. Deadline på deadline. Till sist slår klockan 18:00 och man inser att man har allt gjort. Att man klarade det. Vilken lycka. Då är det hög tid att bege sig till gymmet dit jag längtat så förbannat! Där blev det slakt. Pressande styrkan till max, eftersom muskel konditionen är i sitt essä, tänkte börja prioritera lite annorlunda nu. Här skall nu större muskler växa tänkte jag! ;) Nåväl efteråt stod jag i duschen typ 1h och bara andades. Njöt. Härlig känsla. Nu kallar sängen, eftersom jag känner mig som världens tröttaste människa! Schööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar