fredag 27 januari 2012

make it french

Efter skolan imorse kurade jag ihop mig framför datorn tillsammans med en kaffekopp. Bäst. Och sedan det har blicken varit klistrad på youtube och olika make tutorials och smink tips. Skulle egentligen söka på lite bra tips till en lyckad fransk manikyr eftersom jag aldrig riktigt fått in den rätta touchen på den fronten. Men eftersom jag är helt mega-uber-dö intresserad av allt som har med skönhet att göra så fastnade jag och hamnade så långt bort som till hur man applicerar solpuder på bästa sätt, och vips hade 2 timmar passerat. Nu har insugit intressant info likt en svamp samtidigt som jag kämpat med den franska manikyren. Dessvärre så hjälpte inget av tipsen mig så värst mycket eftersom jag har alldeles för korta naglar. Ett pris jag tyvärr måste betala för ihärdig träning. (För iaf för mig funkar det inte att ha långa naglar och samtidigt lyfta tunga grova vikter och göra armhävningar.) För den som är intresserad hitta jag en riktigt duktig liten fjorre på youtube. Ta en titt, så får ni fnissa lite åt henne också.. hihi. ----> http://www.youtube.com/watch?v=9ecSde9wtz0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar