lördag 21 januari 2012

21 and life



Inatt smäller det. 00:00 fyller jag 21 jävla år. Blir gammal tant helt på riktigt nu. Förra året när jag fyllde 20 hade jag kris, tonåren var officiellt över och det kändes så sorgligt. Detta året sörjer jag inte ett dugg. Det känns bra att bli äldre. Lite klokare, lite förnuftigare, en improved version av sig själv helt enkelt. Förra året kändes det som om man blev utskuffad i allvaret "du är 20 år nu, stor flicka.. dags att ta ansvar.." Detta år gör jag det med glädje, för det är inte skrämmande längre. Det känns bra. Alla motgångar och framsteg har gjort en stark. Så välkommen 21, vi kommer ha ett fenomenalt år tillsammans! ;)

Denna låt kommer jag digga sönder ikväll, beskriver allt perfekt ju! Score!!
---> http://www.youtube.com/watch?v=dLhFDYQHDQY&ob=av2e
So I can go until I blow up, eh
And I can drink until I throw up, eh
And I don't ever ever want to grow up, eh
I wanna keep it going, keep keep it going, going, going, going...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar