måndag 30 januari 2012

I've got that summertime, summertime sadness..



Vinter må vara fint men herregud vad jag saknar sommaren. Kan inte ens förklara hur extremt mycket jag längtar efter den. Som efter en länge saknad vän typ. Enda positiva med vintern är att man med gott samvete kan ligga på soffan en halv dag och läsa. Utan att man får dödsångest över att ha missat solsken och värme. De känns liksom helt okej att gå miste om snö och kyla, iaf för mig. Så idag har jag läst, otaligt många sidor ur en väldigt bra bok som jag nämnt här förut. I nöd och lust heter den och man fastnar fullkomligt. Sådär förövrigt har jag haft den första riktigt bra helgen på väldigt länge. Det var lite som att hålla andan länge och sedan äntligen få andas in igen. Efterlängtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar