tisdag 10 augusti 2010

måste faktiskt

tillägna ett till inlägg åt musik.. För jag har faktiskt helt snöat in på David Guetta. Han har ju faktiskt jävla bra musik, speciellt de låtarna har tillsammans med andra :)) För tillfället är jag helt i extas över hans och kelly rowlands - commander, så jävla skön ju!! Skall spela sönder den i helgen då min älskling Hanna fyller 20! ;) På tal om något helt annat så har jag ju också helt snöat in på spinning så idag tänkte jag att jag skulle testa något nytt.. och eftersom jag tycker om att styrke träna valde jag att testa Bodypump (för den som inte vet vad det är så lyfter man en stång med olika vikter på en massa olika sätt så att hela kroppen tränas under en timmes tid) och det var faktiskt riktigt bra, så pass bra att det lär blir en ny favorit! Alla muskler värker men det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar