onsdag 11 augusti 2010

lite ego

Ibland när jag läser min egen blogg så skattar jag faktiskt och ibland kan jag till och med förstå varför andra läser den. För den är ju faktiskt ganska roande ibland.. Eller så är det jag som fått värmeslag (av den o existerande värmen) då jag målat mitt staket idag? Mycket möjligt. Men de nog ganska tråkigt att måla staket konstaterade jag.. Mjo. Nu skall jag sitta och glo (med sorgsna ögon) på dom där perfekta skorna jag visade åt er idag. Sedan skall jag krypa ner i min kalla öde säng och tänka vilket bra sällskap dom perfekta skorna skulle vara om dom var mina, för då skulle dom få sova bredvid mig i sängen varje natt! Mjo, då skulle vi ha varandra och ingen av oss skulle behöva vara ensam. Trekant, jag och skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar