söndag 7 mars 2010

Skit.

Jag säger bara orättvisa. För en gångs skull har jag så gott som ingen krapula med vad har iställe, jo feber, halsont, öronont och massor av snor! Jävlar. Kan man aldrig bara fa ut, bli full, har roligt och vakna upp nästa dag och må bra? Utan några som helst biverkningar... Varöfr måste det alltid komma någonting dåligt efter något bra? Skit.

Kunde dessutom inte sova idag så jag vandrade på Vasa stads gator kl. 7 på morgonen i väntan på en taxi.. Egen säng är alltid bäst fastän de finns massor av katthår i den.

Btw så hatar jag hatar när folk snarkar.. Det helt avgjort det mest irriterande som finns när man själv försöker sova. Värst är dessutom fylle snarkande, de inte ens lite gulligt eller mysigt.

Nu skall jag beställa hem sexiga skor och se på sex and the city<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar