söndag 14 mars 2010

litet emo

Igår när jag gick till Vasklot såg jag världens minst emo. Tjejen kan inte ha varit mer än en meter lång och kring 10 år gammal, ändå hade hon lila hår och var klädd i svart från topp till tå och så ahde hpn ännu till en Slipknot väska! Tjejen gick i sällskap med sin helt vanliga kompis i blå jeans och häst-ryggsäck. Vart är världen påväg? När jag var i den åldern ålade jag ännu omkring i sandlådan och åt sand typ... Eller så inte. Tror faktiskt jag var 11 när jag började lyssna på The Sounds och Nirvana. Men emo blev jag först i 14 års åldern. Före det var jag en Avril Lavigne wannabe med randiga strumpor, kedjor och massor av svart kajal.. Vilka tider! ;)



Jag va en cool emo med nithalsband och linn var bara snäll och söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar