måndag 22 mars 2010

Wasted.

Fastän jag har kollat film med mina favorit pojkar + Linn så kan jag inte kalla det här en bra dag. Jag ser och det ger mig kväljningar. Helt ärligt, jag bli så otroligt förbannad! Jag tror jag blir arg allt för sällan. Så here it comes. Och nej det här gäller inte någon korkad kar. Dem kan vara bra men jag tänker inte ödsla en endaste liten rad på sådanna här i bloggen nå mer sedan Januari dån jag fick min portion av selfpity & broken heart.

När jag är arg brukar jag lyssna på Disurbed eller någon random aggressiv fuck you låt men nu vrider jag istället upp volymen på The Cardigans - I need some fine wine and you need to be nicer eftersom den känns som om den är skriven just för den här situationen.

Sometimes we talk over dinner like old friends
Till I go and kill the bottle,
I go off over any old thing,
Break your heart
and raise a glass or ten.

Jag vill bara get wasted (låter finare än att säga; Jag vill bara bli full..?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar