tisdag 9 mars 2010

En bra känsla.

Tänk vad små saker kan göra en glad, ett litet sms och jag är gladare än jag har varit på många veckor. Helt ärligt månader, jag var jag senast såhär glad i januari då jag fyllde år.. och de är ju ett litet tag sen. Känns konstigt.. kanske den där klumpen i halsen snart släpper helt? Kanske man snart kan dra ett andetag utan att det känns som att någonting brister.. Kanske man snart kan le med hela ansiktet och faktiskt mena det. Ett leende.

I världen är du bara någon, för någon är du hela världen..
Får mig att börja tänka tillbaka på ett inlägg jag skrev för kanske en månad sen.. Om hur människor bygger upp sitt liv kring andra människor. Och nu slår det mig, allt är som ett korthus.

Jag kanske inte har så mycket att ge, jag är extremt dålig på höra av mig och jag pratar alldeles för mycket men en sak är jag stolt över, jag har alltid varit ärlig.

http://www.youtube.com/watch?v=O908fGIGQnI

Until June - Sleepless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar