söndag 19 augusti 2012

I adore



Det finns två kvinnor jag fullkomligt avgudar, som får mig att pipa högt av förtjusning varje gång jag får nys om en ny film de skall vara med i. Dessa två vansinnigt vackra och otroligt bra skådespelare är Kate Beckinsale och Chralize Theron! Vem diggar inte Underworld filmerna?! Och vem väntar inte med spänning på vad Total recall har att erbjuda då Kate återigen spelar en riktigt snygg tuffing. I alla fall jag. Och så kan jag varmt rekommendera Contraband, en grymt bra action film där också Mark Wahlberg är med. Sedan så fullkomligt älskar jag Snow white and the huntsman (inte bara för att det var en av mina favorit sagor när jag var liten, och inte bara för att Twiligt bella är med i den ;) ) utan för att Charlize passar så otroligt bra som den elaka drottningen, och fastän hon i filmen skall vara ond och skrämmande så ser hon så otroligt vacker ut. Nästa film med henne som jag definitivt måste se är In the Valley of Elah. En riktigt min sorts film som verkar väldigt lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar