tisdag 21 augusti 2012

:)


Idag är jag världens mest harmoniska och glada människa. Garanterat. För idag fick jag ett efterlängtat mejl. Min mattetent blev godkänd!!!! :):):) Vilket innebär att jag får skriva matte-studenten om en månad! Som jag har pluggat och hoppats och varit nervös och ledsen... och nu är den äntligen godkänd!!! :) Jag är så glad. Så tänkte bara gå omkring och vara glad resten av dagen.

Förresten, så har jag färgat håret. Det blev beige. Stortrivs och planerar därmed bli lite mera brunett när vädret blivit lite höstigare. The blonde days are soon over! (;

5 kommentarer:

  1. Va använde du för hårfärg?

    SvaraRadera
  2. Du är såå vacker!
    Vad är din riktiga hårfärg? : )

    SvaraRadera
  3. alina - jag använde Garnier belle color i färgen medium blonde #80 :) lade på den som slingor och hade slingor från förut så därav de lyckade resultatet! :)

    anonym - blond, inte platina men riktigt ljus :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till godkänd tent!! Bara att plugga vidare så att du klarar den stora tenten nu då! Men det går nog bra ska du se!! Lycka tilL!

    SvaraRadera