torsdag 16 augusti 2012

Ballonger och akupunktur..

<p>Trots att jag inte jobbar nujust &#228;r det &#228;nd&#229; program nonstop. De senaste dagarna har jag: pluggat mycket matematik, sprungit p&#229; stan och letat present, suttit i bilen och bl&#229;st upp och knytit ihop ballonger med rosetter (medans folk som g&#229;tt f&#246;rbi fnissat och tittat lite snett), tr&#228;nat en hel del och sist men inte minst varit p&#229; tv&#229; massager som blivit till akupunktur. Mitt livs första. Och herregud vad jag var rädd men jag var tyst och modig istället och lät den lilla tanten sätta 3 och sedan nästa gång 10 nålar i mig. Och jag som hatar nålar och sprutor och mår illa av bara tanken, överlevde det där. Jag är så stolt och en erfarenhet rikare. Och hoppeligen kommer det här att hjälpa fastän jag nu mest är yr, har nästan lika mycket huvudvärk och mår dåligt (enligt tanten är det normalt, man mår dåligt för att allt dåligt håller på att gå ur kroppen, och man skall tydligen ha gjort minst 4 behandlingar innan det märks och besvären försvinner.) Så det hoppas jag på nu medan jag lyssnar på lottas råd och strejkar mot mina älskade burana. Tuffa tider, men efter sådana brukar solen kika fram! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar