måndag 5 mars 2012

When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. That’s my religion.

"Varje gång en dörr stängs öppnas ett fönster" sägs det. Och det finns inget sannare än det tycker jag. Saker händer med en mening. Domino reaktion. En händelse utlöser en annan händelse. För att man i slutändan skall hamna exakt dit man är nu. Jag säger bara tack, åt ödet för att jag är där jag är nu. Här vill jag vara, bland lådor, med en diskmaskin mitt i lägenheten, jobb och student skrivningar om ganska exakt en vecka. Jag trivs. Livet smakar bra, en efterlängtad smak. Så jag tänker le, minst hundra gånger varje dag och skatta mig jävligt lycklig. För att vara riktigt lycklig är så sällsynt, eftersom vi är så otroligt dåliga på att ta vara på det. Men nu så. Njut, le, lev varje dag som den vore den sista. :) Och gå och köp er detta läppstift. Lumene i färgen 83 Icy Brook. Vilket annat läppstift jag än provat kommer jag alltid tillbaka till just detta. Kanske väldens bästa och prisvärdaste. Vet inte hur många såna jag förbrukat, perfektaste peach/rosa färgen för ca 9e! Sesåå varsågoda! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar