torsdag 29 mars 2012

världens bästa


Igår när solen sken som allra mest och de var världens härligaste väder låg jag här hemma i koma och led. Stegring kallas det, men kändes snarare som döden. Idag intog jag alla anti-förkylningspiller jag har och begav mig till stan efter mera, och brun-utan-sol. För det var kris. All min var slut, och den äro livsviktig. I alla fall denna: Loreal Sublime Bronze. Som varken luktar sådär klassiskt äckligt (på paketet står det att den luktar parfym, så är det ju givetvis inte..) och kladdar inte. Tricket är att spruta på från långt håll och gärna smörja in sig med lite bodylotion före eftersom den gärna blir fläckig om man har torr hud. Annars är de den absolut bästa, och då har jag testat typ alla budget alternativ. Så där fick ni ett litet tips igen! Spring iväg och köp! ;) Störs man däremot inte av lukten är ju Doves Summer glow jävligt bra :) Nåväl, min dag är iaf av denna simpla lilla grej räddad. Nu skall jag lida vidare av stegringen som sakta återkommer medan alla tabletters verkan avtar... Förövrigt kan jag ju inte ens förklara hur bitter jag är över att vara sjuk, har så otroligt mycket träningsmotivation nu just. Speciellt lockande är min älskade springrutt runt Smedsby, i solskenet och vårdammet.. Jävlar, jag vill så gärna! Nåja snart snart snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar