tisdag 13 mars 2012

Still going strong

Still alive. Fast jag inte skriver något hit. Men det kan vara så ibland, att man inte riktigt har någon lust att dela med sig. Ni kanske undrar om träningen ännu finns? För vissa verkar tro att om man inte bloggar om det så händer det inte! ;) Men jodå klart den finns, den skulle finnas fast världen skulle bli övertagen av zombies och alla människor skulle leva inlåsta i sina källare, typ. Jag skulle ändå göra mina armhävningar, situps och plankan. Aldrig att jag sviker det! :) 3 dagar i veckan har jag tränat nu senaste tiden. Hinner och orkar inte riktigt engagera mig mera pga jobb, skola och studentskrivningar. Men det passar mig fint just nu, och det går bra. Har inga speciella mål, är ganska nöjd med det nuvarande läget så vill bara upprätthålla det och träna för att jag mår bra av det. I april tänkte jag köra lite deff och eliminera allt onyttigt ur kosten för ett tag, fram till sommaren ungefär. Så att de rätta kurvorna kommer fram så att säga! ;) Pluss att det absolut inte kan vara bra att äta choklad så gott som varje dag som jag gör nu, men jag njuter. Livet skall smaka gott. Och så länge man tränar och äter rätt tycker jag absolut man skall unna sig, annars känns de ju inte alls värt de.. int för mig iaf! Men det skall vara balanserade mängder, if you know waht i mean.. Att deffa/fasta, detoxa eller banta som vissa kanske skulle kalla det är annars en jävligt bra grej för kroppen. Vi stoppar i oss så jävla mycket skit dagligen utan att ens tänka på det. Och fast det inte syns på vågen eller i spegeln så stannar ju allt sånt crap i kroppen ändå och det är inte bra. Så att köra en månad/några veckor nu som då, då man verkligen ser över vad man stoppar i sig och tex satsar på att bara äta organiskt och skippa alla tillsats ämnen, all trög smällt mat som onödiga tomma kolhydrater som bara belastar kroppen, och mättat fett gör verkligen susen. kan garantera att ni kommer känna er som små lätta fjun efter redan en vecka, och kroppen kommer tacka er looong time. Jag skall definitivt köpa hem en detox kur i samma veva och rensa ut allt på djupet med en sån. Så man är riktig fresh och fitt inför varmare grader! (;

Nåja. Här har ni iaf min levnads uppdate. Nu skall jag återgå till att läsa på studenten lite. Tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar