fredag 3 februari 2012

Rebecca Simonsson...

Alltså jag har blivit kär, eller egentligen har jag varit det länge. Men jag har typ insett det nu. Rebecka Simonsson.. Vilken tjej asså! Jag smälter... Finns de någon vackrare? Nja.. Tveksamt. Megan Fox bleknar lite för mig nu, sory babe. Men this is lööve. Kolla själva. Och blaa blaa, Rebecca är grymt opererad etc.. Det spelar ingen roll. Det finns ingen naturlig skönhet, förutom en vacker havsutsikt eller dylikt. Allt som är sådär oemotståndligt vackert på en människa är fixat. Så är det bara :) Att tjejen har en helt asgrym personlighet och inställning till livet gör ju saken bara bättre. Eller egentligen så hänger det ju upp sig på just det. (Nu skall jag predika mina åsikter här lite) För mig är människan grovt indelad i 3 aspekter. Utseendet, Personligheten, och Stilen (till kategori stilen hör charmen, glimten i ögat.. utstrålningen.. allt från hur man bär upp en tröja till hur man avfyrar ett bländande leende) Alla människor har någonstans i sitt huvud en bild av en ideal människa (vissa vet inte om sin fören de ser den, andra har det mer på klart.. men iaf) Så möter du en person, där kanske 2/3 punkter klickar. Jävligt bra, jepp. Men inte perfekt. Rebecca här då däremot har 3/3 för mig, vilket är en hård fullständig crush. (Okej, nu skall vi ta det här med en nypa salt eftersom jag inte känner bruden och högst troligt aldrig kommer få chansen att göra det heller men jag utgår från det jag ser och det jag läst i hennes blogg. läs den här ----> http://stureplan.se/bloggar/rebecca ) Pointen var att för att för att bli fullständigt såld på en person måste alla de där 3 aspekterna finnas och synka. Gör dom det kan jag bara säga, this is it. Så ni alla som dejtar där ute nu... ta er en funderare.. Har eran crush det där? ;)


1 kommentar:

  1. Jag håller me, vilken snygging..en del grejer har hon väl fixat till men hennes bröst e ju äkta haha! Har int du hört om "tuttchocken"? :D http://stureplan.se/bloggar/rebecca/2012/01/24/angaende-tuttchocken

    SvaraRadera