måndag 13 februari 2012

De tre l:en, lev livet leende.

..läste jag idag i Vasabladet i en artikel som handlade om den utbildning jag i framtiden vill söka in till. Och de orden kunde inte ha passat in bättre. De närmaste dagarna är såna där dagar jag skulle vilja sätta upp på väggen i en ram. För att de här varit så bra! :) I Lördags flöt hela gänget omkring i en simpool medan vi söp oss fulla. Igår drack jag väldigt  många koppar kaffe hemma hos en otroligt trevlig familj som jag så länge velat träffa och idag har jag fått jobb, via denna samma trevliga familj! Är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ibland ler verkligen livet mot en. Så har jag dessutom äntligen lovligt fått stjäla denna snygging till huppare som trivs mycket bättre med mig. Glädje. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar