fredag 16 september 2011

I'd rather be happy than good




När man vet att man skriver bra, att det där som gör det till en bra text finns där. Men man vet inte om det man skriver är just det som de vill ha, det där som det egentligen frågas efter. Helt ärligt så suger jag på textkompetens men jag skriver jävligt grymma essäer. Så jag har ingen aning om det gick hem, men jag gjorde mitt allra bästa. Och nu orkar jag inte lägga ner mer energi på att oroa mig över det. Hela veckan har varit som lite som living on the edge.. Skrivningar, skola, jobb, träning.. Jag har levt på helspänn. Så idag när jag gick ut från skrivningarna släppte allt.. Jag fick feber. Konstigt nog får jag alltid det när jag är väldigt stressad.. Har läst någonstans att kroppen kan reagera så.. Konstigt. Men bara hälften kvar nu, sedan några månaders paus tills nästa press period. Orka, lite till... Ge mig styrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar