måndag 19 september 2011

epic

Epic helg som jag inte riktigt har kunnat återställa mig från ännu. Låt oss säga att den va så pass rolig att inte ens stans godaste mat (=Rossos) riktigt ville ner på söndag, utan snarare upp. Så att min kompanjon Ida tillbringade en stor del av tiden ensam vid bordet medan jag tillbringade min tid på ett helt annat ställe..... Men säger det än en gång, spontant är så gott som alltid bäst fastän man mår värst nästa dag och undrar hur fan man kom hem och i vilket skede av det suddiga svarta hålet som utgör ens minne allting gick snett... Känslan är obeskrivlig. Nästa helg igen då, score!! Måste bara överleva kanske mitt livs tyngsta vecka: skola, studentskrivningar och jobb. Fattar inte riktigt ännu hur det kommer gå ihop eftersom dygnets timmar inte alls räcker till men det löser väl sig hoppas jag. Nu halleluja moment = sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar