fredag 30 september 2011

Belive it or not



Men jag har färgat hår i 8 timmar! Bokstaverar det för den som inte vet hur jävla lång tid det är: ÅTTA!!! Har haft emelie invirad i folie inlåst i bastun samtidigt som jag frenetiskt gnidit alla stackars toppar så den förbannande mörka färgen skulle lossna, och det gjorde den till sist. 7 färgburkar och 80e fattigare för emelies del och helt yra på alla farliga ångor blondering utsöndrar :S:S Omfg säger jag bara! Uthållighet på hög nivå kallas detta. Nu är jag helt död eftersom jag är inne på min 21 vakna timme. Och efter 8timmars arbetsdag + bodycombat på gymmet (som förövrigt var extremt roligt, kanske roligaste på senaste månaderna!!) + allt detta är man ganska slut i bollen. Totalt finito med andra ord. Så nu stupar jag. Hoppas du inte är alltför missnöjd emelie, för jag lovar jag kämpa som en envis åsna!!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar