fredag 5 augusti 2011

restless heart syndrome

Trött men rastlös. Borde väl ha stannat på Malleys resten av natten som de flesta andra.. Som det egentligen skall vara, en blir flera och sen vaknar man upp men brutal baksmälla och vet inte så mycket. Måste göra så imorgon istället och på samma gång spela sönder den här skönheten som jag hörde på gymmet idag: http://www.youtube.com/watch?v=b7zKg0mAJHk (Within temptaion - Sinead) Jag är helt förälskad. Och på tal om gymmet så har jag sådan träningsverk i armarna som jag inte känt på år och dagar, kommer bli svårt att vifta med tassarna på krogen imorgon, benen för den delen också, så högklackat kommer sitta fint. nOoooot :( Måste genomlida, för såhär tänkte jag att det skulle se ut imorgon igen.....

(jag plågar stackars Eriksson..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar