lördag 13 augusti 2011

märkligt...

Jag har inget jobb fören 29.8 och ingen skola fören om en vecka men ändå tycks det vara jävligt svårt att tynga hit ett inlägg. Nåväl, jag skyller det på att jag varit i Stockholm (varifrån jag har massvis av fina bilder som jag skall få in hit så fort jag orkar) och att jag i allmänhet är en busy woman. Sommaren lider ju tragiskt nog mot sitt slut så nu är det ju hög tid att hinna med allt man hittills inte hunnit med. Som att ta ett sista dopp i havet, springa en extra lång länk i det ännu någorlunda varma vädret och hinka i sig allt för många drinkar på Fontanas terrass, vilket absolut kommer ske ikväll eftersom inatt efter 12 slaget blir min odrägliga och otroligt charmiga vän Hanna Eriksson 21 år. En gammal dam med andra ord! ;)
Det skall ju firas med dunder och brak så att hon definitivt inte går utan kryper hem. Är ni med på det? Ja? VA BRAA!!! :) Så när ni ser henne vinglande ikväll på krogen, tveka inte att bjuda en shott till!

Tonight's gonna be a goood night!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar