måndag 15 augusti 2011

It’s times like these you learn to live again

Idag hade jag min första skoldag (kväll). Dagen till ära ritade matematik läraren på väggen istället för på tavlan. Sedan harklade han sig ursäktande och sade "att de säkert går bort med vatten"... Det tror jag inte. Efter skolan släpade jag iväg min stackars mor på Bodypump, där vi sedan pumpade i 60min. Nu är alla muskler ganska så finito, speciellt alla röv muskler som av någon anledning alltid tar mest stryk. Kommer bli skönt när man skall försöka sitta imorgon :):)

Och sådär förövrigt hade jag kanske historiens märkligaste och roligaste kväll igår, helt sådär spontant. Kan inte minnas sist jag skrattade sådär mycket! Tack för det Malin och Björn, ni är för ljuvliga! Det där måste vi definitivt göra pånytt! ;)

2 kommentarer: