onsdag 31 augusti 2011

Stare 'em down baby, make 'em cry

Suger för tillfället på det här med att uppdatera bloggen.. Vet inte vart dagarna tar vägen? eller beror det kanske på att jag ibland sover till klockan 13.00? Hur som helst så hinner jag av någon konstig anledning inte skriva något hit. Kan iaf berätta att under min frånvaro har jag hunnit ha en suverän villa avslutning med världens härligaste gäng på min villa (det blev ju som vanligt drama och de flesta va helt stupfulla och spårade men kul hade vi!) Så har jag även haft min första arbetsdag på mitt nya jobb (stortrivdes verkligen) där jag hoppeligen kommer jobba 2 dagar i veckan fram tills nästa sommar! Sist men inte minst var det dags för födelsedags kalas igen (3dje på lite över en vecka!!) Denna gång var det Niklas frank som blev ännu ett år äldre! ;) Stämningen var på topp och fastän jag inte hann få någon smörgåstårta eller slippa in till Ollis (alldeles för magnifik kö för min smak) så var det en riktigt bra kväll!

Jaaa.. och idag då? Har jag inte gjort så mycket mer än lite skolarbete, besök av mamsen som förövrigt tillagade världens godaste lasagne åt mig, lite soffhäng hos linn och 7km på gymmets löpband. Tummen upp för det och tack och godnatt! :)

2 kommentarer:

  1. goddamn it! då he e just kapa av he som ja sku vila :D

    jaa-a hödu, om vi sku fa på kvällen imrn? ska vi fa på nå pass? typ zumba 16.30 eller rpv 17.30? :)
    sen fundera ja om du sku godta priset 15e för båda böckerna tillsammans? :)

    SvaraRadera
  2. nämen nej tjejen! :D långt hår e rock n roll! hmmm.. alltså jag ha vari på zumba en gång i mitt liv så jag vet int riktigt om jag sku våga ta det steget ännu.. o rpv e no rikti bra men jag sku vila få upp flåset imorgon.. o du tycker väl om combat så vad sägs om det kl 17.00 på wsc? ;) (a) och 15e passar fint!

    SvaraRadera