måndag 27 december 2010

trrrr...

Eftersom jag mådde förjävligt igår var det den första träningsfria söndagen på väldigt länge.. Det kändes konstigt, men ändå skönt eftersom jag nätt och jämt orkade släpa röven mellan sängen och soffan. Men kroppen är liksom så van vid fysisk ansträngning nu att den börjar fungera lite som en klocka.. Det börjar rycka och sprattla i den när den känner att det är dags. Så idag kliade det något extremt i fingrar och fötter när jag vaknade, så jag packade tungartilleriet (=två ombyten med gymkläder, proteindrinkar och vattenflaskor) och begav mig till gymmet. Tränade styrka först 1,5h, gick kanonens! Sedan träffa jag Hanna för en liten lunch-och-snacka-skit stund, sedan gymmet igen på världens tyngsta spinningpass eftersom det är en riktigt galen (=galet duktig) brud som drar det på måndag kvällar! Ni skall definitivt gå dit om ni vill bli slaktade! Jävligt nöjda kommer ni också att känna er efteråt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar