fredag 31 december 2010

New year's eve

Så kom 2011 krypande, i rasande takt känns det som. Jag minns förra nyåret som det skulle ha varit igår, men här är vi igen. Iår skall samma gäng möta året i Riddarsalen, kommer bli fenomenalt är jag säker på. För var man är skulle vara är man me dom människor man tycker mest av allt om. Och det är ju de nyåret handlar om tycker jag, för jag tror fortfarande stark på en grej min farmor alltid sa "som man möter nyåret kommer också resten av året att vara".. Det finns nog inget magiskt i det som jag trodde när jag var liten men om man får en bra start på året med människor man tycker om och vill vara med börjar man det nya året lyckligt, vilket såklart påverkar ens inställning till det. Thats the secret. Så fira ert nyår på ett fantastiskt sätt så kommer säkerligen ert kommande år att bli underbart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar