lördag 26 juni 2010

Storsand 2010

Fenomenalt säger jag bara! Så otroligt jävla roligt! Fastän vi inte riktigt hittade först och körde enda fram till en skylt där det stod "Jakobstad 9 km" och insåg att vi kört liiite för långt och fastän tältet var helt sönder våldtaget av barbarerna som jag lånade de åt på Ruisrock och fastän det föll ihop 6 på morgonen när den sista droppen alkohol var slut och man ville börja sova. Och fastän det sedan började regna medan vi satt under högen av det som en gång varit ett tält.. Trots detta och mycket annat så var de en toppen kväll man skulle vilja konservera och spara! Jag skratta tills jag höll på att skita ner mig nästan konstant och det var sån jävla bra musik, stämning och helt brutala, redlösa, roliga människor så jag måste nog säga att det här lätt blir den bästa midsommaren hittills! Okej fastän man stundtals kände sig lite out of place när de myllrade av människor som säkert inte ens fått sina första pubertets hår ännu.. Men det bidrog ju till att man stundtals själv kände sig som 15 år igen och det skadar ju aldrig! ;)

Ahh, är ännu helt otroligt på gång och skulle det vara min vilja skulle jag spendera varenda helg denna sommar i Storsand om alla kvällar skulle bli som igår! Men de finns ju som alltid ett litet men.. Och de skulle ju i så fall vara bristen på toalett och rinnande vatten.. Vilket känns extremt äckligt när händerna börjar få en brun färg utan solbränna medan man föreställer sig hur många tusentals små bakterier och kräk som promenerar ovanpå en just i denna minut.

Måste då alltså till sist medge att Storsand inte bara är till för fjortisar utan för folk med fjortis sinnet i behåll och de borde alla behålla lite av för det är guldvärt!!! :))

Bilder kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar