tisdag 15 juni 2010

vilken jävel kom på vaxning?!?!?

Jag dör, av fysiskt smärta.

Tänkte bryta traditionen av ben rakning och pröva något nytt, nämligen vaxning (med kallt vax eftersom jag tänkte att det måste ju vara mer harmlöst.. vilket det ju inte var.) Den som kom på vaxning måste ha haft en god tanke men resultatet är ren tortyr och ingen vacker syn, eller i alla fall mina ben blev fulla av små blåmärken, dom svider och gör ont som om man just fallit och slagit sig på en grus väg. Dessutom försvann ju inte dom jävla håren ens! Så jag tänker aldrig mer utsätta mig för sån här plåga! Och dem som gör de har antingen väldigt smärt tåliga ben, eller så är dom smärt älskande martyrer. Eller så var de något fel på mitt vax....

Och jag som skulle ha fina lena ben imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar